انتقاد تند رئیس پلیس راهور از خودروسازان/ در حادثه بهبهان ایربگ هیچ خودرویی باز نشد-راهبرد معاصر
اعلام آخرین ممنوعیت‌های ترافیکی در جاده‌ها پیش بینی باران و برف در ارتفاعات استان تهران برای هفته پیش رو اسامی جدید محصولات بهداشتی غیرمجاز اعلام شد هشدار رعد و برق شدید در ۴ استان آخرین فرصت بارگذاری مدارک برای رتبه‌بندی معلمان | زمان صدور احکام رتبه‌بندی معلمان مشخص شد؟ + فیلم وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز ۱۸ آبان ۱۴۰۳؛ بارش باران و مه گرفتی در محور‌های شمالی مشاهده تتوکاران مرد در یک آرایشگاه زنانه در کرج + واکنش رئیس اتاق اصناف آموزش و پرورش: قصد جداسازی کلاس‌های دانش‌آموزان اتباع را نداریم بارش پراکنده و وزش باد در برخی استان‌ها دفترچه راهنمای ثبت نام دو آزمون ارشد و دکتری اصلاح شد نظام پرستاری: دستور العمل افزایش سه برابری ساعت اضافه کار پرستاران بزودی ابلاغ می‌شود رئیس سازمان محیط‌زیست: برای توقف مازوت‌سوزی در نیروگاه نکا تصمیمی گرفته نشده ماجرای اعتراض پرستاران اهوازی چه بود؟ خبر مهم برای بازنشستگان؛ افزایش حقوق از همین ماه موج بارشی جدید در راه ایران | امروز کدام استان‌ها بارانی هستند؟

انتقاد تند رئیس پلیس راهور از خودروسازان/ در حادثه بهبهان ایربگ هیچ خودرویی باز نشد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور با انتقاد از کیفیت خودرو‌های داخلی گفت: در حادثه بهبهان، ایربگ هیچ خودرویی باز نشده بود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۲۲ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 12
کد خبر: ۱۱۷۴۴۴

به گزارش راهبرد معاصر، سردار سیدکمال هادیانفر در ششمین رزمایش ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به تصادفات اخیر در جاده‌های کشور، اظهار کرد: ما در شرایط زمستانی ابلاغ کردیم هر جا همکاران احساس نگرانی در تردد کردند، مسیر را به سرعت مسدود کنند و اجازه تردد ندهند، اما بعضا شرایط جوی پایدار است و کمتر از نیم ساعت یا ۲۰ دقیقه شرایط جوی نامساعد می‌شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور افزود: عدم رعایت فاصله طولی منجر به تصادف می‌شود در همین حادثه بهبهان که بسیار دلخراش بود، ایربگ هیچ خودروی باز نشد.

وی ادامه داد:: چرا ارابه مرگ تولید می‌کنیم؟ چرا استاندارد‌ها کنترل نمی‌شود؟ چرا وزارت صمت کنترل نمی‌کند؟ حتماً باید خودروساز‌ها در این حادثه به مراجع قضائی معرفی شوند. اینکه بگوییم رانندگان در حادثه بهبهان دقت نداشته‌اند درست است، اما سازمان‌های مربوط چه نقشی داشتند؟

وی متذکر شد: پلیس بار‌ها نسبت به شرایط جوی، استفاده از زنجیر چرخ و دید کافی اطلاع‌رسانی می‌کند، اما ما نمی‌توانیم به ازای ۳۷ میلیون وسیله نقلیه ۳۷ میلیون پلیس برای کنترل بگذاریم.

هادیانفر عنوان کرد: چرا رانندگان تریلی و کامیون حین خستگی رانندگی و از جاده فرعی استفاده می‌کنند تا به طور مثال در سنندج سانحه ایجاد شود. شرکت‌های اتوبوسرانی مسئول کنترل رانندگان خود هستند رانندگان نیز باید به مسافران تذکر دهند تا کمربند استفاده کنند./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار